Hyppää sisältöön

”NaistenKlubi” Seuraavaksi lähdetään sunnuntaina 12.7. Hyvinkäälle. Hyvinkään Tahkon pesäpallo-otteluun:

”NaisistenKubi” Hyvinkään Tahkon pesäpallo-otteluun: Seuraavaksi lähdetään sunnuntaina 12.7. Hyvinkäälle. Superpesis ottelussa vastakkain Hyvinkään Tahko ja Sotkamon Jymy klo 17.00.

Tulossa jännittävä ottelu! Joukkueet ovat pelanneet tällä kaudella vastakkain kaksi kertaa ja molemmat ovat voittaneet yhden pelin!
Molemmat joukkueet ovat tällä hetkellä viiden parhaan joukossa! Liput voit ostaa etukäteen

Linkistä:Voit valita mihin katsomoon haluat paikan
(hintaan lisätään toimitusmaksu)
Liput voi ostaa myös lippuluukulta Pihkalassa.
Minulla (Mervi) on kausikortti ja paikkani on A1 katsomossa ja paikan nro 187.
Voimme lähteä yhdessä R-junalla klo 15.40.
Hyvinkään rautatieasemalta
Pihkalaan on matkaa kilometrin verran.
Ilmoittaudu mukaan 6.7. mennessä.
Mervi. mervielakeliitto@gmail.com

Jaa tämä artikkeli