Hyppää sisältöön

Kellokosken Prinsessasta on tehty Ohkolan kesäteatteriin näytelmä 17.7.26

Kellokosken Prinsessasta on tehty Ohkolan kesäteatteriin näytelmä.


Olemme NaistenKlubillet lippuja ensi-iltaan pe 17.7.26. 

Liput maksaa 20€/hlö.  Esitys alkaa klo 18.00. 

Teemme reissun kimppakyydein, eli kun ilmoittaudut mukaan, 

kerro tarvitsetko kyytiä vai voitko tarjota sitä ja kuinka monelle. 

Varaa paikkasi: mervieläkeliitto@gmail.com pikapuoliin, 

ILMOITTAUDU PERUUTUSPAIKOILLE!

Annan paikat varausjärjestyksessä. Ja laitan s-postia varanneille maksusta yms.

Jaa tämä artikkeli