Hyppää sisältöön

NaistenKlubi lähtee Kesätansseihin Kellokosken Männistöön. Tiistaina 30.6.26 klo 18.30-22.30.

Jaa tämä artikkeli

Tiistaina 30.6.26 klo 18.30-22.30.
NaistenKlubi lähtee Kesätansseihin Kellokosken Männistöön.
Retki tehdään kimppakyydein!
Ilmoittaudu mukaan pe 26.6. mennessä
mervielakeliitto@gmail.com
Kerro samalla tarvitsetko kyytiä vai voitko tarjota sitä!
Tanssittamassa Jaska Mäkynen & Nelostie.
Liput 20€/hlö
Lähdetään porukalla viettämään mukava tanssi-ilta!!