Hyppää sisältöön

Boccia ja Tonkkumi

Kesäkuussa alkaen 1.6
maanantaisin pelataan
Tervetuloa boccian ja tonkkumin pariin 
10.00-12.00 Boccia ja mölkky Kesäniityllä, Seuriksen viereisellä kentällä
keskiviikkoisin
10.00-12.00 Boccia ja mölkky Kesäniityllä, Seuriksen viereisellä kentällä

ELÄKELIITON UUDENMAAN PIIRIN BOCCIAN JOUKKUEMESTARUUS JÄRVENPÄÄHÄN

EL Uudenmaan piirin boccia joukkuekisat pidettiin 8.6.2026 Järvenpäässä

Järvenpään yhdistyksen toimiessa kisaisäntänä. Mukana oli kaikkiaan kymmenen joukkuetta ja kannustusjoukot.

Tulokset:
1. Järvenpää 1 (10 p)
2. Nurmijärvi 2 (7 p)
3. Järvenpää 2 (4 p)
4. Hyvinkää 1 (4 p)
5. Kirkkonummi 2 (3 p)
6. Nurmijärvi 1 (2 p)

Maanantaina 8.6.2026 pelattiin Eläkeliiton Järvenpään yhdistyksen isännöimänä, kautta aikojen ensimmäinen Eläkeliiton Uudenmaan piirin mestaruuskisa joukkue-bocciassa. Kilpailupaikkana oli Järvenpään Yhteiskoulu (JYK). Turnaus alkoi aamulla klo 09.00 ja päättyi palkintojen jakoon klo 15.30.

Kilpailuun osallistui 10 joukkuetta. Ne edustivat Hyvinkään, Nurmijärven, Vantaan, Kirkkonummen, Pornaisten ja Järvenpään yhdistyksiä. Turnaus pelattiin kahdessa alkulohkossa, josta kummastakin selviytyi finaaleihin kolme parasta joukkuetta.

Kilpailussa noudatettiin Eläkeliiton virallisia Boccia-sääntöjä.

Finaalissa piirin mestaruuden vei Järvenpään yhdistyksen 1. joukkue Seppo SivonenTimo Lampela
Anneli Kolehmainen ja Kalevi Kontkanen.
Toiselle sijalle tuli Nurmijärven yhdistyksen 2. joukkue Pentti RuotsalainenSirkku Aittasalmi
Kristiina Paulanto ja Kari Lamminmäki.
Kilpailussa kolmanneksi sijoittui Järvenpään yhdistyksen 2. joukkue Pertti KeinänenJukka Soiha
Helge Gummerus ja Pekka Uronen.

Eläkeliiton Järvenpään yhdistys ry
Puheenjohtaja Kari Haapanen
Kisapäivän kuvia alapuolella:


Pe 6.3 Seurantuvalla vietettiin synttärietkot Sepon 80v kunniaksi

Parikymmentä paikalla.
Paljon onnea Sepolle.
Herkkuja tarjolla suolaista ja makeaa

2025 vuoden päättyi 17.12.2025
Boccia porukan,
Nyyttärikestit pelin päätteeksi.
Herkkuja tarjolla monenlaista makeaa, suolaista, kahvia paljon muuta.
Cubanboys tarjoili musiikin, Topi, Timo, Seppo ja Kalevi.
Kiitos puheen piti Pj. KariHaapanen kiittäen.
Lailaa ja Helgeä ryhmän vetäjinä.
Kiitos Laila ja Helge.

Aloitamme ke 14.1.2026
klo12.30-14.30 Seuratalo 

Vetäjinä: Laila Konttila
puh. 050 530 3737
laila.konttila(ät)kotinet.com
ja
Helge Gummerus
+358 4520 20212
helge.gummerus(ät)hotmail.com